Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders We bewegen ons meer en meer richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van...
Nieuws
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing Tijdens de jaarlijkse Inbound-conferentie van het bedrijf geeft HubSpot-CEO Yamini Rangan een scherpe analyse van de uitdagingen én kansen die AI voor marketeers met...
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem KPMG presenteert 5 fundamentele shifts die bureaus nú moeten maken om marketing toekomstbestendig te maken. De marketingwereld bevindt zich op een kruispunt. De...
[column] Monocultuur in marketing: Een recept voor instorting
Monocultuur in marketing: Een recept voor instorting Kijk naar een maisveld. Strak, efficiënt, perfect uitgelijnd. Maar ook: doodstil. Geen insect, geen vogel. Eén ziekte en het hele veld klapt in elkaar. Welkom in de...
‘Jouw meerwaarde is de creativiteit die AI niet levert’
Jouw meerwaarde is de creativiteit die AI niet levert AI-in-marketingtrainer Vincent Roders geeft praktijkgerichte tips om echte impact te creëren met AI-gegenereerde content. Met AI werk je als marketeer sneller...
Europese Commissie keurt HIV-preventie-injectie goed
De Europese Commissie (EC) heeft handelsvergunning verleend voor Yeytuo (lenacapavir) van Gilead Sciences. Het is de eerste tweemaal per jaar toegediende injecteerbare behandeling die in de Europese Unie (EU) is...