Marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven. Staat kritisch denkvermogen onder druk...
Nieuws
Zorgorganisaties vrezen stilstand door kabinetsval
Zorgorganisaties vrezen stilstand door kabinetsval Zorgorganisaties dringen na de val van het kabinet aan om met spoed door te pakken met zorgbeleid. Tot er een opvolger is gevonden voor VWS-minister Fleur Agema, heeft...
De 5 fases van bewustwording in marketing: handig framework
De 5 fases van bewustwording in marketing: handig framework Eugene Schwarz publiceerde in 1966 in zijn boek Breakthrough Advertising een framework dat 5 fases van bewustwording (awareness) omschrijft. Ik ga dieper in op...
Hoe je content écht viral laat gaan (en waarom het meestal niet lukt)
Hoe je content écht viral laat gaan (en waarom het meestal niet lukt) De anatomie van viral gaan volgens Derk Schut van IPG Mediabrands: de drijvers, hoe je er het best op inspeelt en de voorbeelden. Iedereen wil viral...
Waarom E-E-A-T de basis is geworden van SEO
Waarom E-E-A-T de basis is geworden van SEO Veel organisaties investeren fors in content, design en techniek, maar merken dat hun pagina’s ondanks die inspanning niet structureel zichtbaar zijn in zoekresultaten. De...
Waarom marketeers ook cognitieve vrekken zijn
Waarom marketeers ook cognitieve vrekken zijn We nemen vaak de snelste en makkelijkste cognitieve route, zelfs als een diepere analyse een beter antwoord zou opleveren. Daardoor hebben we vaak voorkeur voor het antwoord...