Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing Jarenlang vormden open rates dé belangrijkste graadmeter binnen e-mailmarketing. Ze gaven marketeers een snel en overzichtelijk beeld:...
Nieuws
AI Scribe kan artsen helpen tijdens patiëntbezoeken
AI Scribe kan artsen helpen tijdens patiëntbezoeken Nieuw onderzoek laat zien dat AI Scribe-technologie artsen tijdens patiëntbezoeken kan ondersteunen door hun administratieve tijd met bijna 10% te verminderen. Dat...
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s CMO’s krijgen er een nieuwe type publieksgroep bij met wie ze rekening moeten houden in hun communicatie: shoppingbots. Onderzoeker Kantar schetst een ontwikkeling waarbij de...
Maandelijkse injectie kan mensen met ernstig astma bevrijden van steroïden
Maandelijkse injectie kan mensen met ernstig astma bevrijden van steroïden Mensen met ernstig astma nemen vaak dagelijks steroïden om aanvallen te voorkomen, maar deze medicijnen kunnen ernstige bijwerkingen veroorzaken...
Doneren als slimme marketingstrategie
Doneren als slimme marketingstrategie Met CauseCompany.com wil oprichter Marcel Landeweerd sociaal ondernemen uit het idealistische hoekje trekken. Zijn platform helpt bedrijven donaties te koppelen aan marketingdoelen...
‘Blockchain kan antwoord bieden op misleidende reclame’
Blockchain kan antwoord bieden op misleidende reclame Online oplichting en misleidende advertenties blijven het vertrouwen van consumenten ondermijnen. Nieuw onderzoek van UvA-communicatiewetenschapper Dasha Antsipava...



