Is conversiepercentage voor jou een KPI? De vraag is of dat wel verstandig is, aangezien het erg op de korte termijn gericht is én je er weinig inzichten uit kunt halen voor verbeterstappen. Daarvoor kun je beter de conversiestappen meten. Voor (online) marketeers is het conversiepercentage een belangrijke KPI. Voor sommige zelfs een ‘heilige’ KPI.? Ik […]
Ook interessant voor je
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken De kans is groot dat je wel eens een bedrukt relatiegeschenk van een bedrijf hebt ontvangen. Vaak zijn het kleinigheden, zoals een...
0 x gelezen
Ogilvy lanceert een aanbod voor gezondheidsbeïnvloeder marketing
Ogilvy lanceert een aanbod voor gezondheidsbeïnvloeder marketing Health Influence zal het wereldwijde influencerteam van Ogilvy PR combineren met experts van Ogilvy Health. Ogilvy heeft een op gezondheid gericht pakket...
9 x gelezen
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024 Ontdek de essentiële trends voor 2024 in het Customer Experience Trendrapport van Beeckestijn Business School. CX-expert Sonja Stalfoort neemt...
12 x gelezen