Beschrijving masterclass contentstrategie
Elke marketingprofessional in de farma heeft te maken met contentmarketing. De juiste communicatie richting de arts zorgt er namelijk voor dat de HCP zich bindt met het merk. Communicatie is een constant proces van meningsvorming. In een sterk veranderde wereld van digital en social media is daarom een contentstrategie van belang bij het ontwikkelen van content. Een contentstrategie zorgt ervoor dat relevante informatie gedeeld wordt om de arts te inspireren en het voorschrijfgedrag te beïnvloeden. Tijdens deze masterclass contentstrategie krijg je in twee sessies alles wat je moet weten over de contentstrategie en hoe je dit moet toepassen in jouw organisatie.
In de ochtendsessie wordt de theorie behandeld en in de middag wordt dit toegepast in de praktijk. Daarnaast kan je na de masterclass optioneel een unieke persoonlijke sessie krijgen met Fleur van Beinum. In een 1 op 1 gesprek kan jij in 1.5 uur alles vragen over jouw contentstrategie en kan je samen met Fleur jouw content problemen oplossen.
Custom made workshop
Geef jouw team toegang tot de masterclass contentstrategie in 1 dag & verhoog het kennisniveau van jouw team. Wanneer je minimaal 4 deelnemers van één organisatie inschrijft krijg je een custom made programma aangeboden waarbij je een eigen content onderwerp kunt aandragen bij Fleur van Beinum. Het grootste voordeel van de custom made programma is dat jouw organisatie als uitgangspunt wordt genomen. De theorie en het praktijkgedeelte wordt ook toegepast op jouw organisatie.
donderdag 26 november
Custom made programma Geef jouw team toegang tot de masterclass contentstrategie in 1 dag. De organisatie staat in het middelpunt van de theorie en praktijklessen.
Het programma bestaat uit een ochtend en middagsessie. Daarnaast is er optioneel een follow up sessie met Fleur van Beinum.
Ochtendsessie: contentstrategie
In de ochtendsessie wordt de theorie behandeld van een contentstrategie.
Middagsessie: het praktijkgedeelte.
De modules vormen de basis voor jouw operationele content kalender.
Na de masterclass contentstrategie in 1 dag weet je hoe je een solide contentstrategie moet vormen en hoe je de meest gemaakte fouten kunt voorkomen. Daarnaast kan je het hub, hero, help model toepassen op je content kalender om de content naar een hoger niveau te tillen. Maar nu je de kennis hebt begint pas het echte werk.
In deze persoonlijke 1 op 1 sessie wordt er direct concrete stappen gezet in de goede richting voor jouw contentstrategie. Alle vragen die je hebt kun je stellen aan Fleur, Hierop geeft zij met haar kennis en ervaring een op maat gemaakt advies. Dit advies helpt jou met alle content problemen/uitdagingen.
Deze unieke sessie bieden wij aan voor €175 per deelnemer. Bij een custom made programma is de follow up sessie eveneens 1,5 uur per deelnemer met een korting van € 25 per persoon.
Met ruim 20 jaar ervaring bij 35+ A-merken en bureaus op nationaal en internationaal niveau heeft Fleur Willemijn haar credits verdiend in het digitale vakgebied. Vanuit een multidisciplinaire, wetenschappelijke, achtergrond benadert zij digitale strategie, trends, content, data en social media om als een advocaat van de duivel de vinger op de zere plek te leggen. Met een “silo-agnostic” visie gaat zij voorbijgaat aan de geijkte “eilandjes politiek” door marketing, sales, public relations, corporate communications, customer care en employer branding te combineren in één faciliterende content afdeling met een traditionele Editor in Chief.
Ervaring: JDE, KLM, Unilever, eBay EMEA, ABN AMRO, Leaseplan en TEVA
Industrie: healthcare, financial, FMCG, lifestyle, travel
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer