Peter Desmyttere is een marketeer met 25 jaar ervaring in marketing planning. Hij is de founder van Husky – een digitale marketingplanner die steeds vaker Excel-files vervangt – en een van de keynotes op MarTech 2018 op 6 november.
Ook interessant voor je
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren ‘Rebranden is niet gemakkelijk; vernieuwen is namelijk belangrijk, maar dat moet je ook niet overdrijven als marketeer’, aldus Revet. ...
10 x gelezen
Strijd om de AI browser ontbrand
Strijd om de AI browser ontbrand OpenAI heeft deze week zijn allereerste webbrowser gelanceerd, genaamd ChatGPT Atlas, die de AI-chatbot ChatGPT direct integreert in de browser, Deze stap plaatst het bedrijf in directe...
9 x gelezen
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet We gaan bijna naar de stembus. Wat wil onze sector (adverteerders, media, bureaus, communicatie) van een nieuw kabinet? De...
7 x gelezen







Reageer