Als het op je marketinguitingen aankomt, is één ding van groot belang: het oog wil ook wat. Op welke contentvorm je ook inzet, met alleen een goede tekst kom je er niet. De wereld om ons heen wordt steeds meer digitaal, onze aandachtsspanne steeds korter en visuele content daarmee steeds belangrijker. Grafisch vormgeven is een […]
Ook interessant voor je
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO [Brighton SEO insights]
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO Het is onze taak om de impact van de risico’s zo laag mogelijk te houden, ook met de komst van AI. SGE is de eerste grote update in de SERP. Maar gaat er veel veranderen...
2 x gelezen
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing Onze keuze van deskundige auteurs met een breed publiek en praktische tactieken. Een zoekopdracht op Amazon naar e-commerce boeken levert een allegaartje...
4 x gelezen
Personalisatie in marketing: voorbij de hype
Personalisatie in marketing: voorbij de hype Er zijn talloze marketing trends die komen en gaan, maar personalisatie behoort zeker niet tot deze categorie. De manier waarop een merk met hun publiek communiceert is...
3 x gelezen