Pharmamarketeer

LinkedIn-inPharma

​​LinkedIn mag ​eigenlijk niet ​meer ontbreken in de marketing mix binnen farma & life sciences. Want ​zorgprofessionals in Nederland zijn inmiddels ruim vertegenwoordigd ​op het platform en er zijn heel veel mogelijkheden voor het aangaan van interactie en het zorgen voor verbinding met HCP’s. ​Met LinkedIn ontstaat ook de mogelijkheid ​om zorgprofessionals te bereiken, boeien en binden die via traditionele kanalen minder benaderbaar zijn. ​​​Wat zijn de voorbeelden van succesvolle inzet door farma​? Welke campagnes werken wel en welke niet? En hoe zorg je ervoor dat binnen de eigen organisatie iedereen meegaat met de inzet van LinkedIn?

Samen met LinkedIn expert Perry van Beek van Social.One hebben NXT Pharma en Pharmamarketeer een speciaal op farma gericht programma ontwikkeld om de kracht van LinkedIn ook in farma te benutten. Perry van Beek is schrijver van het boek ‘LinkedIn Sales Navigator voor dummies’.

​Resultaat

  • Je hebt geleerd ​over LinkedIn ​als medium en welke​ mogelijkheden het biedt voor farma
  • ​Je hebt inzicht in best practices van gebruik van LinkedIn in farma tot nu toe
  • Je hebt inzicht in de succesfactoren van LinkedIn campagnes ​
  • ​Je hebt bepaald voor welke doelgroepen en met welke strategie je LinkedIn ​kan inzetten
  • ​Je hebt ​jouw eigen profiel geoptimaliseerd​
  • ​Je weet hoe je kan zorgen voor connectie en interactie met jouw HCP doelgroep
  • ​Je hebt geleerd hoe je de LinkedIn strategie voor de rest van de organisatie moet vormgeven
  • ​Je weet wat Sales Navigator is en hoe je dat kunt inzetten

Programma (eLearning voorbereiding + 1 dag training)

Voorbereiding:

Elke deelnemer krijgt toegang tot de online LinkedIn cursus van Perry van Beek (Social.One). Daarin wordt stap voor stap aangegeven hoe je kan zorgen voor een optimaal eigen LinkedIn profiel.

Ochtend:
  • ​​​​Hoe werkt LinkedIn als medium in de marketing mix​ en welke best practices zijn er?
  • Wat kan je met LinkedIn specifiek in Pharma?
  • Wat zijn voorbeelden van best practices van inzet van LinkedIn in de interactie met ​HCP’s?
  • Workshop LinkedIn inzetten: Bepalen van je doelstelling, strategie en je doelgroep(en)
Middag:
  • Social Selling: succes factoren & best practices buiten pharma: Perry van Beek
  • ​LinkedIn inzetten binnen de eigen organisatie (Marketing, Sales, Medical) – hoe doe je dat succesvol en welke resultaten mag je verwachten?
  • Workshop: ​LinkedIn inzetten binnen de eigen organisatie: ​het​ LinkedIn Shape – Connect – Communicate programma voor farma

​Docenten

  • ​De eLearning sessies worden gegeven door Social.One docent Perry van Beek
  • De training op locatie wordt gegeven door NXT Pharma docent Rutger van der Lee​ en Social.One docent Perry van Beek

Praktisch:

  • Duur: 1 dag, 09.30 – 16.30 uur + voorbereiding: eLearning sessies LinkedIn profiel
  • Locatie: Regus White Point, Laarderhoogtweg 25, Amsterdam
  • Investering: € 995,- excl. btw
  • Inclusief: Online Social.ONE eLearning (t.w.v. € 150,-)
  • Inclusief locatiekosten, parkeren, lunch, snacks en drankjes
Eerstvolgende opleidingsdagen:
  • Donderdag 19 september 2019, Amsterdam*
  • Dinsdag 5 november 2019, Amsterdam*

* alleen bij voldoende aanmeldingen


Inschrijfformulier









 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op:

020 820 1166 / info@medixpublishers.nl

Advertentie(s)
Geen nieuws missen?
Volg de duizenden farma professionals die Pharmamarkteer.nl via e-mail lezen

Uw inschrijving is gelukt.
Bedankt!
Naar Pharmamarkteer.nl