Bedrijven die iets posten op internet houden als het goed is rekening met de indexering door Google. Een hogere indexering betekent immers betere zichtbaarheid. Het lastige is: Google geeft geen inzicht in de regels die worden gehanteerd. Sterker nog: die regels zijn aan verandering onderhevig. “Wij hebben een tool ontwikkeld voor online marketeers om hen te helpen om hun klanten beter gevonden te laten worden op Google”, aldus Sam van Houten medeoprichter van KeyWI.
Ook interessant voor je
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen, volgens TikTok en experts Social media draaien niet om zenden, maar om vertrouwen, community en ‘tolkende’ creators. Inzichten van TikTok, Crocodile Agency...
11 x gelezen
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél De verleiding van het vinkje, ik snap het. Een contentkalender voelt als controle. Als rust. Je weet wat er komt. Je team weet wat er komt. En je manager hoeft...
10 x gelezen
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik Je spreadsheet zegt “meer leads”, je dashboard zegt “bied hoger”, en je hart zegt “dit gaat ons niet redden”. CPC’s kruipen omhoog, conversies schommelen en je...
11 x gelezen