De dood van e-mail is al vele keren voorspeld, maar met 74 biljoen mails per jaar lijkt het communicatiekanaal sterker dan ooit. Sterker nog: werden er dit jaar 281 miljard mails per dag verzonden, in 2019 worden er 333 miljard verwacht. Nog wat cijfers die aantonen dat e-mail voor marketingdoeleinden onmisbaar is: het rendement bedraagt volgens sommige onderzoeken 3200 procent, het is de beste middel om klanten vast te houden. En: 45 procent van de consumenten ontvangt graag mails van merken.
Ook interessant voor je
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO De zoekmachine-industrie verandert razendsnel door de opkomst van AI-platforms die zoekopdrachten en informatiestromen ingrijpend hebben veranderd. Consumenten voeren steeds vaker...
10 x gelezen
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt?
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt? Een voorgestelde standaard moet large language models (LLM’s) zoals ChatGPT, Gemini en Claude richting relevante webinhoud sturen, en zo online winkels zichtbaarder...
5 x gelezen
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews Een AI-overview, met eronder – buiten beeld – gesponsorde en organische links Europese uitgevers vinden dat ze benadeeld te...
9 x gelezen