Agile marketing practices keep the focus on high-priority projects and audience satisfaction. That may explain its increasing popularity among content teams. Read this guide to find out if Agile marketing makes sense for your team – and how to get started. Continue reading →
Ook interessant voor je
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...
14 x gelezen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen Digitale consumenten worden kritischer. Een digitale aankoop afronden of een online samenwerking beginnen doe je namelijk alleen...
11 x gelezen
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek] Van contentcreatie tot targeting: slimme algoritmes maken het werk van marketeers sneller, efficiënter en beter meetbaar. Maar kunnen...
7 x gelezen




![Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]](https://www.pharmamarketeer.nl/wp-content/uploads/2025/11/206-385x300.jpg)

