Pharmamarketeer

Onderzoek: inclusieve reclame loont

Onderzoek: inclusieve reclame loont Kantars Brand Inclusion Index laat zien dat progressieve reclame de verkoop aantoonbaar stimuleert en dat inclusiemarketing juist bredere marketing is. Een wereldwijd onderzoek door...

Infographic: Pinterest Marketing Tips

Infographic: Pinterest Marketing Tips Pinterest is met 518 miljoen gebruikers vooral populair bij jongeren en de plek om nieuwe visuele trends te ontdekken. Het team van Tailwind sprak onlangs met Pinterests Madison...

[onderzoek] Inzetten AI bespaart marketeers tijd

[onderzoek] Inzetten AI bespaart marketeers tijd AI is de nieuwe standaard aan het worden op de werkvloer, ook in de marketingwereld. Drie kwart (72%) van de communicatie- en marketingprofessionals in Nederland gebruikt...

Content Mapping voor Klantreizen

Content Mapping voor Klantreizen Content mapping is een marketingtechniek die boodschappen afstemt op betekenisvolle stadia in de online koopreis van een shopper. De techniek vereist inzicht in de motivaties van...

13 Aangepaste GPT’s voor Contentcreatie

13 Aangepaste GPT’s voor Contentcreatie Aangepaste GPT’s zijn versies van ChatGPT die door OpenAI en haar gebruikers zijn gecreëerd voor specifieke taken of onderwerpen. Aangepaste GPT’s bieden...

Uitnodiging KNMG Artsen Onderzoek en RIVM: Monitor Digitale Zorg

Uitnodiging KNMG Artsen Onderzoek en RIVM: Monitor Digitale Zorg Digitale zorg wordt steeds belangrijker en de mogelijkheden breiden zich voortdurend uit. Wat zijn jouw ervaringen met digitale zorg? Wij nodigen je uit...

Bol verfijnt reclameproducten en -rapportages

Bol verfijnt reclameproducten en -rapportages Bol.com voegt twee nieuwe typen rapportages toe aan het API-dashboard van zijn reclameproducten. Adverteerders kunnen nauwkeuriger het rendement berekenen van hun...

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)