Duurzame marketing
Waarde voor de maatschappij creëren, wordt belangrijker. Gerrit Piksen van MarketResponse en André Nijhof van Nyenrode vertellen hoe je dat aanpakt.
Lees meer over: Hoe duurzame marketing je merk sterker maakt #adv.
Waarde voor de maatschappij creëren, wordt belangrijker. Gerrit Piksen van MarketResponse en André Nijhof van Nyenrode vertellen hoe je dat aanpakt.
Lees meer over: Hoe duurzame marketing je merk sterker maakt #adv.
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen Digitale consumenten worden kritischer. Een digitale aankoop afronden of een online samenwerking beginnen doe je namelijk alleen...
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek] Van contentcreatie tot targeting: slimme algoritmes maken het werk van marketeers sneller, efficiënter en beter meetbaar. Maar kunnen...

Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer
