Duurzame marketing
Waarde voor de maatschappij creëren, wordt belangrijker. Gerrit Piksen van MarketResponse en André Nijhof van Nyenrode vertellen hoe je dat aanpakt.
Lees meer over: Hoe duurzame marketing je merk sterker maakt #adv.
Waarde voor de maatschappij creëren, wordt belangrijker. Gerrit Piksen van MarketResponse en André Nijhof van Nyenrode vertellen hoe je dat aanpakt.
Lees meer over: Hoe duurzame marketing je merk sterker maakt #adv.
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen, volgens TikTok en experts Social media draaien niet om zenden, maar om vertrouwen, community en ‘tolkende’ creators. Inzichten van TikTok, Crocodile Agency...
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél De verleiding van het vinkje, ik snap het. Een contentkalender voelt als controle. Als rust. Je weet wat er komt. Je team weet wat er komt. En je manager hoeft...
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik Je spreadsheet zegt “meer leads”, je dashboard zegt “bied hoger”, en je hart zegt “dit gaat ons niet redden”. CPC’s kruipen omhoog, conversies schommelen en je...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer