Digitale marketeers noemen het beter inzetten van data, om relevanter te zijn in de customer journey, een topprioriteit voor 2020. Aan de slag. In aanloop naar Data Driven Commerce (13 februari) hebben we bij De Nieuwe Zaak een blogserie geschreven.
Ook interessant voor je
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO De zoekmachine-industrie verandert razendsnel door de opkomst van AI-platforms die zoekopdrachten en informatiestromen ingrijpend hebben veranderd. Consumenten voeren steeds vaker...
9 x gelezen
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt?
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt? Een voorgestelde standaard moet large language models (LLM’s) zoals ChatGPT, Gemini en Claude richting relevante webinhoud sturen, en zo online winkels zichtbaarder...
3 x gelezen
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews Een AI-overview, met eronder – buiten beeld – gesponsorde en organische links Europese uitgevers vinden dat ze benadeeld te...
7 x gelezen