Digitale marketeers noemen het beter inzetten van data, om relevanter te zijn in de customer journey, een topprioriteit voor 2020. Aan de slag. In aanloop naar Data Driven Commerce (13 februari) hebben we bij De Nieuwe Zaak een blogserie geschreven.
Ook interessant voor je
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024 Ontdek de essentiële trends voor 2024 in het Customer Experience Trendrapport van Beeckestijn Business School. CX-expert Sonja Stalfoort neemt...
11 x gelezen
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds Het is het tijdperk van AI, en onze taak als marketeers is om bij te blijven. Mijn team bij Foundation Marketing heeft onlangs een...
17 x gelezen
[column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden (win dit boek!)
Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden Als marketeer ben je voortdurend bezig met veranderingen. De wereld van marketing evolueert razendsnel en het is jouw taak om altijd up-to-date te blijven. Hoe kun je actueel...
9 x gelezen