Old, inaccurate, and irrelevant content can drag your site down in Google’s (and your audience’s) eyes. Invest the time to find those pieces, delete what doesn’t work, and update what could work again. You may just spin your content chaff into SEO gold. Continue reading →
Ook interessant voor je
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik Je spreadsheet zegt “meer leads”, je dashboard zegt “bied hoger”, en je hart zegt “dit gaat ons niet redden”. CPC’s kruipen omhoog, conversies schommelen en je...
8 x gelezen
How I Created My LinkedIn Content Buckets and What I Use Them For
How I Created My LinkedIn Content Buckets and What I Use Them For I’ve been freelancing for two and a half years. And that’s exactly how long it took me to make LinkedIn work for me as a tool to grow my network and get...
7 x gelezen
Besteed je tijd wijs: 80% aan contentverspreiding en 20% aan creatie
Besteed je tijd wijs: 80% aan contentverspreiding en 20% aan creatie De blogs over de vindbaarheid in AI-tools vliegen je de laatste tijd om de oren. Helemaal terecht overigens, want het is een hot topic op dit moment...
12 x gelezen