Emoji’s geven vorm aan de manier waarop we wereldwijd met elkaar communiceren, boodschappen interpreteren en emoties delen. Als mensen, maar ook als merken. Wat kunnen emoji’s voor merken betekenen? Hoe gebruiken we ze in zakelijke communicatie en marketing? En kun je vandaag de dag zonder gêne je baas een lachende poo sturen als bedankje, of is dat toch nog niet helemaal ok? Een overzicht van de stand van zaken, de do’s én de dont’s.
Ook interessant voor je
‘Jouw meerwaarde is de creativiteit die AI niet levert’
Jouw meerwaarde is de creativiteit die AI niet levert AI-in-marketingtrainer Vincent Roders geeft praktijkgerichte tips om echte impact te creëren met AI-gegenereerde content. Met AI werk je als marketeer sneller...
6 x gelezen
Hoe vaak moet je posten op LinkedIn in 2025? Data uit meer dan 2 miljoen posts
Hoe vaak moet je posten op LinkedIn in 2025? Data-gedreven richtlijnen over hoe vaak je in 2025 op LinkedIn moet posten voor maximale zichtbaarheid en groei. Inzichten uit meer dan 2M posts onthullen de optimale...
15 x gelezen
Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?
Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in? In een digitaal landschap is het voor merken steeds moeilijker om op te vallen. Maar wat als opvallen niet de enige weg naar succes is? Wat als je juist opgaat...
23 x gelezen