Emoji’s geven vorm aan de manier waarop we wereldwijd met elkaar communiceren, boodschappen interpreteren en emoties delen. Als mensen, maar ook als merken. Wat kunnen emoji’s voor merken betekenen? Hoe gebruiken we ze in zakelijke communicatie en marketing? En kun je vandaag de dag zonder gêne je baas een lachende poo sturen als bedankje, of is dat toch nog niet helemaal ok? Een overzicht van de stand van zaken, de do’s én de dont’s.
Ook interessant voor je
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
9 x gelezen
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines? De nieuwste marketinguitdaging: hoe word je zichtbaar in ChatGPT? Experts delen hun eerste ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. AI-zoekmachines zijn het nieuwe...
5 x gelezen
Gartner Hype Cycle in het teken van autonoom zakendoen
Gartner Hype Cycle in het teken van autonoom zakendoen De Hype Cycle for Emerging Technologies 2025 van Gartner toont dit jaar meer opkomende technologieën dan in het verleden. Veel van de belangrijkste technologische...
6 x gelezen
Recente artikelen
Welke contentmarketing formats werken echt?
3 dagen geleden
VIA: ‘Nederlandse marketingbureaus in zwaar weer’
6 dagen geleden
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
7 dagen geleden