Voorkomen is beter dan genezen. Dat geldt ook voor social media. Heb je een strategie geformuleerd, je doelen helder voor ogen en een contentkalender gevuld met originele en creatieve berichten? Dan ben je er nog niet. Er kan namelijk nog van alles misgaan bij de uitvoering en plaatsing van je berichten. 7 aandachtspunten op een […]
Ook interessant voor je
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren ‘Rebranden is niet gemakkelijk; vernieuwen is namelijk belangrijk, maar dat moet je ook niet overdrijven als marketeer’, aldus Revet. ...
10 x gelezen
Strijd om de AI browser ontbrand
Strijd om de AI browser ontbrand OpenAI heeft deze week zijn allereerste webbrowser gelanceerd, genaamd ChatGPT Atlas, die de AI-chatbot ChatGPT direct integreert in de browser, Deze stap plaatst het bedrijf in directe...
9 x gelezen
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet We gaan bijna naar de stembus. Wat wil onze sector (adverteerders, media, bureaus, communicatie) van een nieuw kabinet? De...
7 x gelezen






