MarketingTribune in gesprek met Rindor Golverdingen, co-founder en creative director van het designgedreven Haagse digital agency Vruchtvlees, over de gevolgen van de coronacrisis voor zijn bureau: ‘Intern staat het welzijn van het team voorop.’
Ook interessant voor je
Handige Adviezen om een Nieuwe Baan te Vinden in Marketing en Content
Handige Adviezen om een Nieuwe Baan te Vinden in Marketing en Content Ben je in de modus om een baan te zoeken? Misschien heb je recentelijk je baan verloren of verwacht je bezuinigingen op je team. Misschien ben je op...
1 x gelezen
Hoe geeft AI vorm aan de toekomst van social advertising?
Hoe geeft AI vorm aan de toekomst van social advertising? Genietend van een kopje koffie op je werk, scrol je door je LinkedIn-feed om de dag langzaam te beginnen. Boem. OpenAI introduceert Sora: een generative-AI die...
1 x gelezen
Wanneer gaat de marketeer eens geïntegreerde campagnes voeren?
Wanneer gaat de marketeer eens geïntegreerde campagnes voeren? Harmsen ziet hoe weinig campagnes de kracht van cross-channel benutten. ‘Mediaplanners houden vast aan achterhaalde dogma’s.’ Recente...
2 x gelezen