Als je een marketing-e-mail verstuurt, wil je dat je lead, prospect of klant iets doet en bepaald gewenst gedrag vertoont. Tenzij het lezen van de content je enige doel is, moeten ze daarvoor wel klikken in je e-mail of op je landingspagina. Met een call-to-action (CTA) probeer je je lezer tot die klik te verleiden. […]
Ook interessant voor je
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem Er zijn genoeg goede redenen om te posten op LinkedIn. Of je nu een publiek wilt opbouwen, je persoonlijke merk wilt versterken, meer...
7 x gelezen
Van SEO naar GEO: De hybride contentstrategie voor 2025
Van SEO naar GEO: De hybride contentstrategie voor 2025 Steeds vaker krijg je op je zoekvraag geen lijstje links, maar direct een AI-antwoord. Wat betekent dat voor je contentstrategie? Waar organisaties voorheen konden...
7 x gelezen
VWS-monitor 2025: Wat verandert er voor HCP’s?
VWS-monitor 2025 De VWS-monitor van 2025 bevestigt wat velen in het veld al langer voelen: de zorg verandert in rap tempo. Niet alleen qua technologie, maar ook in hoe, wanneer en met wie zorgprofessionals in contact...
5 x gelezen