Als je een marketing-e-mail verstuurt, wil je dat je lead, prospect of klant iets doet en bepaald gewenst gedrag vertoont. Tenzij het lezen van de content je enige doel is, moeten ze daarvoor wel klikken in je e-mail of op je landingspagina. Met een call-to-action (CTA) probeer je je lezer tot die klik te verleiden. […]
Ook interessant voor je
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing Iedere dag sturen jouw collega’s tientallen, zo niet honderden e-mails naar klanten, prospects en partners. En vrijwel elke e-mail eindigt op dezelfde...
27 x gelezen
Geert Janssen – merkverantwoordelijke Maes notarissen: ‘Marketing zorgt voor onderscheid’
Marketing zorgt voor onderscheid In onze serie [marketeer] vandaag Geert Janssen MRE MBA, wiens ‘Maes’ als een der eerste notariskantoren in Nederland stevig inzette op marketing en daar nu de vruchten van...
4 x gelezen
Human marketing: zo communiceer je vanuit wie je bent & voor wie je er bent [4 stappen]
Human marketing: durf te doen en te kiezen Werken met vraaggerichte marketing, persona’s en AI: het lijken slimme trucjes uit de marketingmiddelenbox die al snel de eerste resultaten opleveren. Maar… echte, duurzame...
12 x gelezen