Als je een marketing-e-mail verstuurt, wil je dat je lead, prospect of klant iets doet en bepaald gewenst gedrag vertoont. Tenzij het lezen van de content je enige doel is, moeten ze daarvoor wel klikken in je e-mail of op je landingspagina. Met een call-to-action (CTA) probeer je je lezer tot die klik te verleiden. […]
Ook interessant voor je
Stef de Reeder van ABN Amro: ‘Marketing is veel meer dan reclame’
Marketing is veel meer dan reclame In aflevering 125 van Mijn Marketing is het woord aan Stef de Reeder, senior digital marketeer bij ABN Amro en bestuurslid bij Nima Young Professionals: ‘Effectieve marketing gaat niet...
1 x gelezen
Wat Google’s AI-overviews betekenen voor SEO, helpful content & contentmarketing
Wat Google’s AI-overviews betekenen voor SEO, helpful content & contentmarketing Tijdens het Think 2025 event op 6 maart 2025 in Amsterdam heeft Google aangegeven dat AI-overviews binnenkort naar Nederland komen...
8 x gelezen
Google: van site crawlen naar álle marketinguitingen
Google: van site crawlen naar álle marketinguitingen Met een bijna onopgemerkte update neemt Google nog meer werk uit handen van online marketeers bij het maken van hun reclamecampagnes. De zoekmachine is natuurlijk...
3 x gelezen