De interesse in artificial intelligence (AI) stijgt naar een hoogtepunt. In 2018 was er al een aanzienlijke groei van bedrijfsapplicaties op basis van AI en machine learning (ML). Deze trend zet zich voort, maar er is meer. Vanuit de markt, die ik vanuit mijn functie als head of research center AI zie, zijn een aantal trends af te lezen. […]
Ook interessant voor je
AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties die daadwerkelijk leads converteren
AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties die daadwerkelijk leads converteren AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties veranderen de manier waarop marketingteams e-mailcampagnes schrijven, testen en opschalen. In plaats van te...
5 x gelezen
LinkedIn-trends 2026: zo win je in een AI-gedreven feed
LinkedIn-trends 2026: zo win je in een AI-gedreven feed Het zijn bijzondere tijden, met een opvallende terugloop in bereik op LinkedIn. Oorzaken als de AI-content overload, steeds meer automation en tools “die het werk...
4 x gelezen
Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt
Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt User generated content (UGC) is vaak dé ultieme vorm van social proof: het oogt authentiek, geloofwaardig en organisch, in veel gevallen een...
4 x gelezen






