Contentmarketing
Als marketeer, merkstrateeg of brandmanager heb je met bloed, zweet en tranen je organisatie ervan overtuigd dat het slim is alle communicatie vanuit één overkoepelende aanpak te sturen.
Als marketeer, merkstrateeg of brandmanager heb je met bloed, zweet en tranen je organisatie ervan overtuigd dat het slim is alle communicatie vanuit één overkoepelende aanpak te sturen.
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing Iedere dag sturen jouw collega’s tientallen, zo niet honderden e-mails naar klanten, prospects en partners. En vrijwel elke e-mail eindigt op dezelfde...
Marketing zorgt voor onderscheid In onze serie [marketeer] vandaag Geert Janssen MRE MBA, wiens ‘Maes’ als een der eerste notariskantoren in Nederland stevig inzette op marketing en daar nu de vruchten van...
Human marketing: durf te doen en te kiezen Werken met vraaggerichte marketing, persona’s en AI: het lijken slimme trucjes uit de marketingmiddelenbox die al snel de eerste resultaten opleveren. Maar… echte, duurzame...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer