Marketing is luisteren naar de markt en snel inspelen op de trends die je waarneemt. En als je de klant binnen hebt, zorgen dat hij blijft en jou aan anderen aanbeveelt. Hoe dan? Gerrit Piksen van SAMR Marktvinders blikt alvast vooruit op zijn lezing voorafgaand aan de Marketingtroonrede van 24 september.
Ook interessant voor je
[column] Waarom preventie altijd verliest van de rekenmachine
Waarom preventie altijd verliest van de rekenmachine In de wereld van pensioenfondsen regeert één cijfer: de Net Present Value (NPV). Als marketeer klinkt het misschien als een abstracte financiële formule, maar in de...
9 x gelezen
Ik post elke dag op LinkedIn: zo blijf ik zichtbaar, zelfs op dagen met weinig motivatie
Ik post elke dag op LinkedIn: zo blijf ik zichtbaar Lange tijd zag ik LinkedIn vooral als een plek om af en toe een carrière-update te delen — niet als een platform om originele ideeën te posten, laat staan dagelijks...
6 x gelezen
Google’s AI-modus heeft al 100 miljoen gebruikers, maar techreus noemt SEO nog steeds belangrijk
Google’s AI-modus heeft al 100 miljoen gebruikers, maar techreus noemt SEO nog steeds belangrijk Google’s AI-modus, die vragen van de gebruiker echt beantwoordt in plaats van tientallen links voor te...
4 x gelezen