Misha Stoutenbeek is marketingadviseur en copywriter. Hij beschouwt in zijn blogs alledaagse marketingpraktijken. In deze aflevering wordt hij geconfronteerd met een merk zonder menselijke kant, marketing zonder passie.
Ook interessant voor je
SEO voor Google’s AI Fan‑Out Results
SEO voor Google’s AI Fan‑Out Results Google introduceerde “fan-out”-zoekresultaten in een blogpost van maart 2025 waarin AI Mode werd aangekondigd, de uitgebreide versie van AI Overviews. De term is nieuw, maar...
13 x gelezen
Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen
Marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven. Staat kritisch denkvermogen onder druk...
4 x gelezen
De 5 fases van bewustwording in marketing: handig framework
De 5 fases van bewustwording in marketing: handig framework Eugene Schwarz publiceerde in 1966 in zijn boek Breakthrough Advertising een framework dat 5 fases van bewustwording (awareness) omschrijft. Ik ga dieper in op...
6 x gelezen
Recente artikelen
SEO voor Google’s AI Fan‑Out Results
7 dagen geleden
Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen
2 weken geleden