Zit ik een stuk te lezen dat gaat over digitale assets en content assets. ‘Zorg voor één centrale opslag voor alle digitale assets. Dit heeft als belangrijk voordeel dat alle content makkelijk terug te vinden is voor alle betrokkenen.’
Ook interessant voor je
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics Kliks, CTR’s en CPM’s: jarenlang waren ze de heilige graal voor een chief marketing officer (CMO) om in de boardroom te overtuigen. Steeds vaker zie...
3 x gelezen
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
10 x gelezen
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines? De nieuwste marketinguitdaging: hoe word je zichtbaar in ChatGPT? Experts delen hun eerste ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. AI-zoekmachines zijn het nieuwe...
5 x gelezen
Recente artikelen
Welke contentmarketing formats werken echt?
3 dagen geleden
VIA: ‘Nederlandse marketingbureaus in zwaar weer’
6 dagen geleden