Contentmarketing
De volgende quote leen ik van emerce.nl uit een verhaal van Patricia van den Broek: ‘Bij welk magazine of online platform ik ook werkte, er was altijd één devies: houd het dichtbij. Dichtbij de doelgroep, om precies te zijn.’
De volgende quote leen ik van emerce.nl uit een verhaal van Patricia van den Broek: ‘Bij welk magazine of online platform ik ook werkte, er was altijd één devies: houd het dichtbij. Dichtbij de doelgroep, om precies te zijn.’
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024 Ontdek de essentiële trends voor 2024 in het Customer Experience Trendrapport van Beeckestijn Business School. CX-expert Sonja Stalfoort neemt...
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds Het is het tijdperk van AI, en onze taak als marketeers is om bij te blijven. Mijn team bij Foundation Marketing heeft onlangs een...
Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden Als marketeer ben je voortdurend bezig met veranderingen. De wereld van marketing evolueert razendsnel en het is jouw taak om altijd up-to-date te blijven. Hoe kun je actueel...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer