Voor mijn bijdrage deze week grijp ik even terug naar vorige week dinsdag. De ochtend na de grote dag waarop de contentmarketeers elkaar lof toe hebben gezwaaid. De ene na de andere ondernemer pronkte met meerdere awards. Uit Nederland en België. Op diverse sociale media stonden ze te stralen op het feestje dat ze zelf nieuw leven in hadden geblazen. Blij als kleine kinderen met hun Sinterklaascadeautjes.
Ook interessant voor je
Onderzoek: inclusieve reclame loont
Onderzoek: inclusieve reclame loont Kantars Brand Inclusion Index laat zien dat progressieve reclame de verkoop aantoonbaar stimuleert en dat inclusiemarketing juist bredere marketing is. Een wereldwijd onderzoek door...
2 x gelezen
[onderzoek] Inzetten AI bespaart marketeers tijd
[onderzoek] Inzetten AI bespaart marketeers tijd AI is de nieuwe standaard aan het worden op de werkvloer, ook in de marketingwereld. Drie kwart (72%) van de communicatie- en marketingprofessionals in Nederland gebruikt...
4 x gelezen
Content Mapping voor Klantreizen
Content Mapping voor Klantreizen Content mapping is een marketingtechniek die boodschappen afstemt op betekenisvolle stadia in de online koopreis van een shopper. De techniek vereist inzicht in de motivaties van...
12 x gelezen