Voor mijn bijdrage deze week grijp ik even terug naar vorige week dinsdag. De ochtend na de grote dag waarop de contentmarketeers elkaar lof toe hebben gezwaaid. De ene na de andere ondernemer pronkte met meerdere awards. Uit Nederland en België. Op diverse sociale media stonden ze te stralen op het feestje dat ze zelf nieuw leven in hadden geblazen. Blij als kleine kinderen met hun Sinterklaascadeautjes.
Ook interessant voor je
De 3 belangrijkste trends voor LinkedIn in 2023
Wat zal het nieuwe jaar ons brengen op LinkedIn? Er zijn al behoorlijk wat trendvoorspellingen gedaan, van online marketing, HR en tech, tot andere social media. Eén ding valt op, bedrijven humaniseren. Er is veel...
20 x gelezen
Deze 11 boeken nomineren de Belgen voor Marketing Book of the Year 2022
Nieuwe boeken voor op het nachtkastje? Deze vakliteratuur vinden onze zuiderburen de moeite waard.
7 x gelezen
7 AI-trends waar je als marketeer niet omheen kunt
Denk eens terug aan vanochtend. Hoe begon je dag? Je werd wakker en de kans is groot dat je direct je telefoon pakte. Je keek naar het scherm en je telefoon ontgrendelde. Dat is al je eerste artificial intelligence (AI)...
20 x gelezen
Recente artikelen
De 3 belangrijkste trends voor LinkedIn in 2023
3 weken geleden
Rare cancer drug for young patients approved
3 weken geleden