Voor mijn bijdrage deze week grijp ik even terug naar vorige week dinsdag. De ochtend na de grote dag waarop de contentmarketeers elkaar lof toe hebben gezwaaid. De ene na de andere ondernemer pronkte met meerdere awards. Uit Nederland en België. Op diverse sociale media stonden ze te stralen op het feestje dat ze zelf nieuw leven in hadden geblazen. Blij als kleine kinderen met hun Sinterklaascadeautjes.
Ook interessant voor je
De rol van marketing in duurzame groei is uniek en essentieel
De rol van marketing in duurzame groei is uniek en essentieel Dit zijn de stappen die Nederlandse marketeers kunnen zetten naar een duurzamere toekomst. Wie denkt aan vervuilende industrieën komt waarschijnlijk al snel...
1 x gelezen
2024 healthcare marketing outlook: Priorities and opportunities
2024 healthcare marketing outlook: Priorities and opportunities Post-COVID, healthcare companies are becoming more strategic about reaching their target audiences. In this TrendTalks session, 2024 Healthcare Marketing...
2 x gelezen
‘AI wordt prioriteit 2024 conversationele marketing’
AI wordt prioriteit 2024 conversationele marketing Generatieve AI zet de marketingwereld vanaf volgend jaar op zijn kop als techleverancier het inzetten voor klantcontact. Chatbots, doelgroepbepaling en multichannel...
4 x gelezen