Voor mijn bijdrage deze week grijp ik even terug naar vorige week dinsdag. De ochtend na de grote dag waarop de contentmarketeers elkaar lof toe hebben gezwaaid. De ene na de andere ondernemer pronkte met meerdere awards. Uit Nederland en België. Op diverse sociale media stonden ze te stralen op het feestje dat ze zelf nieuw leven in hadden geblazen. Blij als kleine kinderen met hun Sinterklaascadeautjes.
Ook interessant voor je
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen, volgens TikTok en experts Social media draaien niet om zenden, maar om vertrouwen, community en ‘tolkende’ creators. Inzichten van TikTok, Crocodile Agency...
11 x gelezen
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél De verleiding van het vinkje, ik snap het. Een contentkalender voelt als controle. Als rust. Je weet wat er komt. Je team weet wat er komt. En je manager hoeft...
10 x gelezen
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik Je spreadsheet zegt “meer leads”, je dashboard zegt “bied hoger”, en je hart zegt “dit gaat ons niet redden”. CPC’s kruipen omhoog, conversies schommelen en je...
11 x gelezen