Je mag aannemen dat een content marketeer zich inmiddels voldoende hard skills eigen heeft gemaakt om uit te blinken of als expert binnen een bureau of bedrijf te functioneren. Hij beschikt over veel kennis op het gebied van strategie, AI, seo en wat moet je meer weten als deskundige in dit vakgebied. Maar hoe zit het met zijn soft skills?
Ook interessant voor je
Zero-click content: overtuig je lezer zonder doorklik
Zero-click content: overtuig je lezer zonder doorklik Heb je echt impact, of vooral netjes doorgeklikt? De frustratie is herkenbaar: je maakt een waardevolle video, schrijft een steengoed blog, publiceert een carrousel...
5 x gelezen
Waarom je als marketeer kritisch moet zijn op user generated content
Waarom je als marketeer kritisch moet zijn op user generated content User generated content (UGC) wordt door velen gepresenteerd als dé oplossing voor effectieve en betaalbare advertenties. In werkelijkheid is de...
3 x gelezen
AI-agents voor marketeers: een hype of realiteit?
AI-agents voor marketeers: een hype of realiteit? Zie je het al voor je? Je drukt op één knop en je wekelijkse rapportages, social posts én campagne-optimalisaties worden automatisch geregeld. Klinkt als de ultieme...
10 x gelezen