Branded content is commissioned articles or videos meant to promote products, services, or a brand. To ensure the authority of our voice and content, branded content is produced completely independent of the editorial department. It is managed exclusively by the integrated marketing department in support of advertising and other forms of paid sponsorship initiatives.
Ook interessant voor je
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic]
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic] Veel teams en budgetten groeien niet mee met alle socialmedia-ontwikkelingen. Je moet om die reden vast keuzes maken in je socialmedia-strategie voor...
8 x gelezen
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing Jarenlang vormden open rates dé belangrijkste graadmeter binnen e-mailmarketing. Ze gaven marketeers een snel en overzichtelijk beeld:...
12 x gelezen
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s CMO’s krijgen er een nieuwe type publieksgroep bij met wie ze rekening moeten houden in hun communicatie: shoppingbots. Onderzoeker Kantar schetst een ontwikkeling waarbij de...
6 x gelezen






