Herken je dat? We denken als marketeers onze doelgroep goed te begrijpen, maar toch worden we soms verrast door de producten die ze kopen of bepaalde advertenties die het ineens heel goed doen of juist slecht. We hadden vooraf iets anders verwacht. In dit artikel leg ik je uit hoe je met evidence based marketing […]
Ook interessant voor je
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic]
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic] Veel teams en budgetten groeien niet mee met alle socialmedia-ontwikkelingen. Je moet om die reden vast keuzes maken in je socialmedia-strategie voor...
7 x gelezen
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing Jarenlang vormden open rates dé belangrijkste graadmeter binnen e-mailmarketing. Ze gaven marketeers een snel en overzichtelijk beeld:...
11 x gelezen
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s CMO’s krijgen er een nieuwe type publieksgroep bij met wie ze rekening moeten houden in hun communicatie: shoppingbots. Onderzoeker Kantar schetst een ontwikkeling waarbij de...
6 x gelezen






