Augmented Reality-filters
Hoe speel je als merk in op de mogelijkheden met Augmented Reality filters binnen social media en als toevoeging op je marketingstrategie?
Hoe speel je als merk in op de mogelijkheden met Augmented Reality filters binnen social media en als toevoeging op je marketingstrategie?
De kracht van een goede briefing: efficiëntie én kwaliteit Hoe zorg je ervoor dat iedereen tevreden is met een eindresultaat? Na ervaringen vanuit verschillende bureau’s, in samenwerking met diverse organisaties, zie ik...
SEO tickets voor een betere samenwerking met development SEO tickets vormen de brug tussen SEO en development. SEO tickets zijn essentieel voor het herstellen van fouten en doorvoeren van verbeteringen. Op deze manier...
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt Elke redacteur weet hoe het voelt om gefrustreerd voor de computer te zitten en innerlijk te schreeuwen: “Het zou makkelijker zijn geweest...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer