Artificial Intelligence (AI) is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Netflix, Spotify, Amazon, maar ook Google worden vaak genoemd als het over AI gaat. Maar wat is AI nou echt? Wat kunnen we er als marketeer mee? En zijn er naast de grote mogelijkheden van AI ook gevaren of ethische dilemma’s waar we als maatschappij mee om moeten gaan?
Ook interessant voor je
Pharma Live Expo: Toegangspoort tot de toekomst van de farmacie
Pharma Live Expo: Toegangspoort tot de toekomst van de farmacie De derde editie van de Pharma Live Expo & Summit, een toonaangevend evenement voor de wereldwijde farmaceutische, gezondheidszorg- en medtechsectoren...
11 x gelezen
Rijk steekt nu ook 70 miljoen in ‘AI-fabriek’ Groningen
Rijk steekt nu ook 70 miljoen in ‘AI-fabriek’ Groningen Kunstmatige intelligentie (AI) is de technologie die onze economie, veiligheid en manier van leven de komende jaren gaat bepalen. Maar op dit moment...
AI voor krachtige content: handige hulp of venijnige vijand?
Content maak je tegenwoordig toch gewoon met Artificial Intelligence (AI)? Dat zou je zeggen. Maar wie zichzelf écht wil onderscheiden, gebruikt deze tool alleen voor inspiratie – niet voor creatie. Maatwerk kun je...
10 x gelezen