De Autoriteit Persoonsgegevens heeft uitgebreide informatie over de spelregels rond direct marketing op haar website gepubliceerd. Hiermee schept de toezichthouder naar eigen zeggen duidelijkheid over welke gevolgen de regels uit de nieuwe Europese privacywetgeving hebben op het benaderen van klanten.
Ook interessant voor je
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren ‘Rebranden is niet gemakkelijk; vernieuwen is namelijk belangrijk, maar dat moet je ook niet overdrijven als marketeer’, aldus Revet. ...
9 x gelezen
Strijd om de AI browser ontbrand
Strijd om de AI browser ontbrand OpenAI heeft deze week zijn allereerste webbrowser gelanceerd, genaamd ChatGPT Atlas, die de AI-chatbot ChatGPT direct integreert in de browser, Deze stap plaatst het bedrijf in directe...
8 x gelezen
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet We gaan bijna naar de stembus. Wat wil onze sector (adverteerders, media, bureaus, communicatie) van een nieuw kabinet? De...
6 x gelezen


 
        		 
        	


 
		                 
		                 
		                

Reageer