Er zijn steeds meer marketingkanalen met elk weer unieke eigenschappen, waardoor het opzetten van de ideale (online) marketingmix altijd weer een uitdaging is. Bepalende factoren zijn budget, tijd, capaciteit en product of dienst, maar ook doorlooptijd, doelgroep, padlengte, demografie, doelen en meer zijn essentieel de optimale strategie. Door deze overdaad aan variaties is het ook logisch dat veel bedrijven niet weten waar ze moeten beginnen. Daarom: het 4F Strategie Marketing Model.
Ook interessant voor je
Ogilvy lanceert een aanbod voor gezondheidsbeïnvloeder marketing
Ogilvy lanceert een aanbod voor gezondheidsbeïnvloeder marketing Health Influence zal het wereldwijde influencerteam van Ogilvy PR combineren met experts van Ogilvy Health. Ogilvy heeft een op gezondheid gericht pakket...
5 x gelezen
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024 Ontdek de essentiële trends voor 2024 in het Customer Experience Trendrapport van Beeckestijn Business School. CX-expert Sonja Stalfoort neemt...
12 x gelezen
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds Het is het tijdperk van AI, en onze taak als marketeers is om bij te blijven. Mijn team bij Foundation Marketing heeft onlangs een...
20 x gelezen