Voorkomen is beter dan genezen. Dat geldt ook voor social media. Heb je een strategie geformuleerd, je doelen helder voor ogen en een contentkalender gevuld met originele en creatieve berichten? Dan ben je er nog niet. Er kan namelijk nog van alles misgaan bij de uitvoering en plaatsing van je berichten. 7 aandachtspunten op een […]
Ook interessant voor je
Waarom AI-integratie de sleutel is tot het vergroten van de waarde ervan
Waarom AI-integratie de sleutel is tot het vergroten van de waarde ervan Artificial intelligence (AI) is razendsnel uitgegroeid tot hét gespreksonderwerp binnen de ad tech-sector — en dat is niet zonder reden. Vrijwel...
1 x gelezen
Zo bouw je aan een duurzaam freelancebedrijf als marketeer
Zo bouw je aan een duurzaam freelancebedrijf als marketeer Steeds meer marketeers kiezen bewust voor het pad van zelfstandig ondernemerschap. De vrijheid om zelf klanten te kiezen, je uren in te delen en te werken aan...
2 x gelezen
Hoe makers generatieve AI inzetten voor podcasts, video’s en nieuwsbrieven — en wat adverteerders daarvan vinden
Hoe makers generatieve AI inzetten voor podcasts, video’s en nieuwsbrieven Nu generatieve kunstmatige intelligentie (AI) snel verbetert, durven steeds meer contentmakers deze technologie in te zetten voor...
3 x gelezen