Contentmarketing
Als marketeer, merkstrateeg of brandmanager heb je met bloed, zweet en tranen je organisatie ervan overtuigd dat het slim is alle communicatie vanuit één overkoepelende aanpak te sturen.
Als marketeer, merkstrateeg of brandmanager heb je met bloed, zweet en tranen je organisatie ervan overtuigd dat het slim is alle communicatie vanuit één overkoepelende aanpak te sturen.
SEO voor Google’s AI Fan‑Out Results Google introduceerde “fan-out”-zoekresultaten in een blogpost van maart 2025 waarin AI Mode werd aangekondigd, de uitgebreide versie van AI Overviews. De term is nieuw, maar...
Marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven. Staat kritisch denkvermogen onder druk...
De 5 fases van bewustwording in marketing: handig framework Eugene Schwarz publiceerde in 1966 in zijn boek Breakthrough Advertising een framework dat 5 fases van bewustwording (awareness) omschrijft. Ik ga dieper in op...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer