Misha Stoutenbeek is marketingadviseur en copywriter. Hij beschouwt in zijn blogs alledaagse marketingpraktijken. In deze aflevering wordt hij geconfronteerd met een merk zonder menselijke kant, marketing zonder passie.
Ook interessant voor je
Waarom stoppen met adverteren een dure vergissing is voor je merk
Waarom stoppen met adverteren een dure vergissing is voor je merk Vele CMO’s en hun marketeers kennen deze discussie wel. Bij de jaarlijkse budgetrondes met de directie of eigenaar wil nog wel eens de vraag gesteld...
1 x gelezen
5 uitdagingen voor MKB-marketeers: beperk je niet tot de marketingafdeling
5 uitdagingen voor MKB-marketeers: beperk je niet tot de marketingafdeling Veel marketingprofessionals in het MKB streven naar meer strategische impact. Ze willen bijdragen aan de koers en cultuur van hun organisatie en...
1 x gelezen
SEO voor Google’s AI Fan‑Out Results
SEO voor Google’s AI Fan‑Out Results Google introduceerde “fan-out”-zoekresultaten in een blogpost van maart 2025 waarin AI Mode werd aangekondigd, de uitgebreide versie van AI Overviews. De term is nieuw, maar...
14 x gelezen