Contentmarketing
De volgende quote leen ik van emerce.nl uit een verhaal van Patricia van den Broek: ‘Bij welk magazine of online platform ik ook werkte, er was altijd één devies: houd het dichtbij. Dichtbij de doelgroep, om precies te zijn.’
De volgende quote leen ik van emerce.nl uit een verhaal van Patricia van den Broek: ‘Bij welk magazine of online platform ik ook werkte, er was altijd één devies: houd het dichtbij. Dichtbij de doelgroep, om precies te zijn.’
SEO tickets voor een betere samenwerking met development SEO tickets vormen de brug tussen SEO en development. SEO tickets zijn essentieel voor het herstellen van fouten en doorvoeren van verbeteringen. Op deze manier...
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt Elke redacteur weet hoe het voelt om gefrustreerd voor de computer te zitten en innerlijk te schreeuwen: “Het zou makkelijker zijn geweest...
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO Het is onze taak om de impact van de risico’s zo laag mogelijk te houden, ook met de komst van AI. SGE is de eerste grote update in de SERP. Maar gaat er veel veranderen...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer