KPI-denken
Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: ‘Key Performance Illusies’ van Coen de Bruijn.
Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: ‘Key Performance Illusies’ van Coen de Bruijn.
AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties die daadwerkelijk leads converteren AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties veranderen de manier waarop marketingteams e-mailcampagnes schrijven, testen en opschalen. In plaats van te...
LinkedIn-trends 2026: zo win je in een AI-gedreven feed Het zijn bijzondere tijden, met een opvallende terugloop in bereik op LinkedIn. Oorzaken als de AI-content overload, steeds meer automation en tools “die het werk...
Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt User generated content (UGC) is vaak dé ultieme vorm van social proof: het oogt authentiek, geloofwaardig en organisch, in veel gevallen een...

Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer
