Als het op je marketinguitingen aankomt, is één ding van groot belang: het oog wil ook wat. Op welke contentvorm je ook inzet, met alleen een goede tekst kom je er niet. De wereld om ons heen wordt steeds meer digitaal, onze aandachtsspanne steeds korter en visuele content daarmee steeds belangrijker. Grafisch vormgeven is een […]
Ook interessant voor je
Account Based Marketing – ‘Vissen met een speer’
Account Based Marketing Dat klinkt alleen wat hallucinant: micromarketing op macroklanten. Wing Cheung geldt binnen de NIMA B2B Marketing Community als dé pleitbezorger van ABM en op 5 juni vindt de eerste Account Based...
0 x gelezen
Erwin Oskam van WADM: ‘Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing’
Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing Erwin Oskam is Strategy Director bij B2B Branding Agency WADM en een van de sprekers tijdens Nima Marketing Day. Een korte kennismaking: ‘Bijna een kwart van...
0 x gelezen
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data Het wetsvoorstel wil zo een einde maken aan irritante, ongevraagde telefoontjes van bedrijven die data uit het Handelsregister krijgen. Als het aan het...
2 x gelezen