Data zijn de basis voor succesvolle marketingactiviteiten. En niet alleen bij corporates, maar ook in het MKB en de grootzakelijke markt. Ik zet 4 trends rondom data-driven marketing voor je op een rij waarvan ik denk dat je ze als marketeer en CMO absoluut niet mag missen! De gemiddelde marketeer gebruikt bijna 24 tools om […]
Ook interessant voor je
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem Er zijn genoeg goede redenen om te posten op LinkedIn. Of je nu een publiek wilt opbouwen, je persoonlijke merk wilt versterken, meer...
9 x gelezen
Van SEO naar GEO: De hybride contentstrategie voor 2025
Van SEO naar GEO: De hybride contentstrategie voor 2025 Steeds vaker krijg je op je zoekvraag geen lijstje links, maar direct een AI-antwoord. Wat betekent dat voor je contentstrategie? Waar organisaties voorheen konden...
9 x gelezen
VWS-monitor 2025: Wat verandert er voor HCP’s?
VWS-monitor 2025 De VWS-monitor van 2025 bevestigt wat velen in het veld al langer voelen: de zorg verandert in rap tempo. Niet alleen qua technologie, maar ook in hoe, wanneer en met wie zorgprofessionals in contact...
6 x gelezen