‘Marketingstrategie is voor kleine organisaties een luxe en daar zouden ze zich dan ook niet mee bezig moeten houden. Ze zouden zich beter kunnen concentreren op ondernemerschap en bekendheid.’ Dat is niet mijn stelling, maar die van marketeer Colin Lewis in een artikel op de site van Marketingweek (31 juli 2019).
Ook interessant voor je
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
5 x gelezen
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines? De nieuwste marketinguitdaging: hoe word je zichtbaar in ChatGPT? Experts delen hun eerste ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. AI-zoekmachines zijn het nieuwe...
4 x gelezen
Gartner Hype Cycle in het teken van autonoom zakendoen
Gartner Hype Cycle in het teken van autonoom zakendoen De Hype Cycle for Emerging Technologies 2025 van Gartner toont dit jaar meer opkomende technologieën dan in het verleden. Veel van de belangrijkste technologische...
4 x gelezen
Recente artikelen
Welke contentmarketing formats werken echt?
1 dag geleden
VIA: ‘Nederlandse marketingbureaus in zwaar weer’
4 dagen geleden
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
5 dagen geleden