Marketers’ ability to influence user-generated content surrounding customers’ brand or firm-related interactions, and its sentiment in particular, may be an un-tapped use of social media in marketing.
Ook interessant voor je
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
0 x gelezen
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders We bewegen ons meer en meer richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van...
11 x gelezen
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing Tijdens de jaarlijkse Inbound-conferentie van het bedrijf geeft HubSpot-CEO Yamini Rangan een scherpe analyse van de uitdagingen én kansen die AI voor marketeers met...
11 x gelezen