Marketers’ ability to influence user-generated content surrounding customers’ brand or firm-related interactions, and its sentiment in particular, may be an un-tapped use of social media in marketing.
Ook interessant voor je
AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties die daadwerkelijk leads converteren
AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties die daadwerkelijk leads converteren AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties veranderen de manier waarop marketingteams e-mailcampagnes schrijven, testen en opschalen. In plaats van te...
6 x gelezen
LinkedIn-trends 2026: zo win je in een AI-gedreven feed
LinkedIn-trends 2026: zo win je in een AI-gedreven feed Het zijn bijzondere tijden, met een opvallende terugloop in bereik op LinkedIn. Oorzaken als de AI-content overload, steeds meer automation en tools “die het werk...
5 x gelezen
Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt
Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt User generated content (UGC) is vaak dé ultieme vorm van social proof: het oogt authentiek, geloofwaardig en organisch, in veel gevallen een...
5 x gelezen






