Kunstmatige intelligentie is hipper dan ooit. Kijk alleen maar naar de enorme bedragen die erin omgaan. Microsoft pompt 1 miljard dollar in een samenwerking met het bedrijf OpenAI. De Europese Unie wil jaarlijks 20 miljard euro in AI investeren. En onderzoeksbureau Gartner verwacht dat over 2 jaar kunstmatige intelligentie een bedrijfswaarde heeft van maar liefst 2,9 […]
Ook interessant voor je
Vijf dingen die pharma marketeers moeten weten voor vrijdagochtend
Vijf dingen die pharma marketeers moeten weten AbbVie zei dat een direct vergelijkende studie aantoonde dat zijn medicijn Rinvoq effectiever was in de behandeling van bepaalde symptomen van matige tot ernstige atopische...
1 x gelezen
Het kabinet stelt tot €108 miljoen beschikbaar voor meer technologie in zorg- en welzijn
Het kabinet stelt tot €108 miljoen beschikbaar voor meer technologie in zorg- en welzijn Het kabinet trekt de komende jaren € 108 miljoen uit voor de transformatie van processen in de zorg- en welzijnssector naar...
3 AI-lessen voor de marketeer van de toekomst
3 AI-lessen voor de marketeer van de toekomst Wat we vandaag kunnen bereiken met kunstmatige intelligentie (AI) is meer dan we gisteren konden bedenken. Veel marketeers zullen zich hierin herkennen. Er zijn zo veel...
18 x gelezen