Is conversiepercentage voor jou een KPI? De vraag is of dat wel verstandig is, aangezien het erg op de korte termijn gericht is én je er weinig inzichten uit kunt halen voor verbeterstappen. Daarvoor kun je beter de conversiestappen meten. Voor (online) marketeers is het conversiepercentage een belangrijke KPI. Voor sommige zelfs een ‘heilige’ KPI.? Ik […]
Ook interessant voor je
Tech Neemt Marketing Over (Maar Niet Zoals Je Denkt)
Tech Neemt Marketing Over Een oud gezegde luidt dat marketeers zich alleen zorgen maken over twee dingen — het logo en de Pantone-kleur. Welnu, de intrede van digitale technologie 25 jaar geleden heeft dat zeker...
1 x gelezen
3 Overtuigingstechnieken die U Moet Kennen
3 Overtuigingstechnieken die U Moet Kennen Sinds ik in 2019 mijn podcast ben gestart, heb ik bijna 200 uur doorgebracht met het interviewen van onderzoekers, professoren en experts over overreding. Ik heb hen gevraagd...
1 x gelezen
Na jaren van terughoudendheid omarmen farmaceutische adverteerders nu influencer-marketing
Na jaren van terughoudendheid omarmen farmaceutische adverteerders nu influencer-marketing Gezondheids- en farmaceutische adverteerders zoals Gilead Sciences investeren steeds meer van hun mediabudgetten in de creator...
6 x gelezen