Hoe verkoop je meer producten, aan meer mensen, voor meer geld? Dat is de vraag die Wiemer Snijders zich stelde toen hij professionele dwarsliggers van over de hele wereld vroeg om een stuk te schrijven over Evidence Based Marketing (EBM). Het resultaat is ‘Eat Your Greens’, een niet-te-missen collectie evidencebased-publicaties van thought leaders uit de internationale marketing- en reclamewereld.
Ook interessant voor je
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...
18 x gelezen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen Digitale consumenten worden kritischer. Een digitale aankoop afronden of een online samenwerking beginnen doe je namelijk alleen...
11 x gelezen
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek] Van contentcreatie tot targeting: slimme algoritmes maken het werk van marketeers sneller, efficiënter en beter meetbaar. Maar kunnen...
7 x gelezen




![Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]](https://www.pharmamarketeer.nl/wp-content/uploads/2025/11/206-385x300.jpg)

