Veel B2B-marketeers zijn al bezig met een vorm van account-based marketing of denken er over na om het te implementeren. Er is een verschuiving waar te nemen: het doel is niet meer een grote hoeveelheid leads, maar juist specifieke personen binnen doelaccounts. Om dat doel te realiseren is goede en relevante content erg belangrijk. Content kan de aanpak van account-based marketing ondersteunen, want door de juiste content ben je als marketeer beter in staat het doel te bereiken: de interesse van die ene persoon binnen die organisatie. En zo doe je dat.
Ook interessant voor je
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt Elke redacteur weet hoe het voelt om gefrustreerd voor de computer te zitten en innerlijk te schreeuwen: “Het zou makkelijker zijn geweest...
1 x gelezen
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO [Brighton SEO insights]
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO Het is onze taak om de impact van de risico’s zo laag mogelijk te houden, ook met de komst van AI. SGE is de eerste grote update in de SERP. Maar gaat er veel veranderen...
2 x gelezen
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing Onze keuze van deskundige auteurs met een breed publiek en praktische tactieken. Een zoekopdracht op Amazon naar e-commerce boeken levert een allegaartje...
4 x gelezen