Artificial Intelligence (AI) is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Netflix, Spotify, Amazon, maar ook Google worden vaak genoemd als het over AI gaat. Maar wat is AI nou echt? Wat kunnen we er als marketeer mee? En zijn er naast de grote mogelijkheden van AI ook gevaren of ethische dilemma’s waar we als maatschappij mee om moeten gaan?
Ook interessant voor je
Kogel door de kerk: Groningen krijgt ‘AI-fabriek’
Kogel door de kerk: Groningen krijgt ‘AI-fabriek’ Groningen krijgt een ‘AI-fabriek’ en een supercomputer. De Europese Unie investeert ruim 71 miljoen euro in het project, waardoor de financiering...
7 x gelezen
OpenAI werkt gestaag door aan advertentieplatform voor ChatGPT
OpenAI werkt gestaag door aan advertentieplatform voor ChatGPT OpenAI werkt gestaag door aan zijn plan om een advertentieplatform te bouwen in ChatGPT. Nieuwe vacatures maken duidelijk dat het techbedrijf onder meer...
10 x gelezen
ChatGPT als hulp bij mentale problemen: ‘Liever AI dan therapie’
ChatGPT als hulp bij mentale problemen: ‘Liever AI dan therapie’ “Hé, ik voel me best wel somber vandaag, wat kan ik daaraan doen?” Het is een zin die jongeren steeds vaker intypen als ze praten...
10 x gelezen






