Artificial Intelligence (AI) is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Netflix, Spotify, Amazon, maar ook Google worden vaak genoemd als het over AI gaat. Maar wat is AI nou echt? Wat kunnen we er als marketeer mee? En zijn er naast de grote mogelijkheden van AI ook gevaren of ethische dilemma’s waar we als maatschappij mee om moeten gaan?
Ook interessant voor je
AI Scribe kan artsen helpen tijdens patiëntbezoeken
AI Scribe kan artsen helpen tijdens patiëntbezoeken Nieuw onderzoek laat zien dat AI Scribe-technologie artsen tijdens patiëntbezoeken kan ondersteunen door hun administratieve tijd met bijna 10% te verminderen. Dat...
9 x gelezen
‘Blockchain kan antwoord bieden op misleidende reclame’
Blockchain kan antwoord bieden op misleidende reclame Online oplichting en misleidende advertenties blijven het vertrouwen van consumenten ondermijnen. Nieuw onderzoek van UvA-communicatiewetenschapper Dasha Antsipava...
6 x gelezen
Sky News: ‘Keyword search sterft en video search toekomst’
Keyword search sterft en video search toekomst Een website met nieuwsverhalen en een tv-zender met constant het laatste nieuws staan niet centraal in de toekomst van Sky News. De Britse zender zoekt de toekomst in...
14 x gelezen






