Misschien ken je ze wel: de ‘greeters’ in de winkels van Apple. Elke dag begroeten ze wereldwijd miljoenen mensen die de winkels van het bedrijf bezoeken. Het is een hele bewuste aanpak van Apple om mensen bij binnenkomst direct te begroeten. Niet alleen voelen mensen zich meer welkom door een persoonlijke begroeting, het is de […]
Ook interessant voor je
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders We bewegen ons meer en meer richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van...
10 x gelezen
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing Tijdens de jaarlijkse Inbound-conferentie van het bedrijf geeft HubSpot-CEO Yamini Rangan een scherpe analyse van de uitdagingen én kansen die AI voor marketeers met...
10 x gelezen
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem KPMG presenteert 5 fundamentele shifts die bureaus nú moeten maken om marketing toekomstbestendig te maken. De marketingwereld bevindt zich op een kruispunt. De...
8 x gelezen