Het is binnen branded content voor B2B ontzettend belangrijk om focus aan te brengen en te durven kiezen. En om daarover met je klant in gesprek te gaan. Vraag klanten hoe ze je hebben gezien of gevonden. Vraag naar wat het vertrouwen gaf om klant te worden of zaken te doen. Als daar vijf keer hetzelfde uit komt, dan wil je daar misschien extra in investeren. Of het levert een antwoord op dat je niet verwacht, waarna je extra kritisch naar je huidige kanalen en funnels kunt kijken. In dit artikel geeft Thijs van der Zande, B2B Strateeg bij DPG Media, 7 tips voor branded content gericht op B2B.
Ook interessant voor je
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...
12 x gelezen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen Digitale consumenten worden kritischer. Een digitale aankoop afronden of een online samenwerking beginnen doe je namelijk alleen...
11 x gelezen
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek] Van contentcreatie tot targeting: slimme algoritmes maken het werk van marketeers sneller, efficiënter en beter meetbaar. Maar kunnen...
7 x gelezen




![Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]](https://www.pharmamarketeer.nl/wp-content/uploads/2025/11/206-385x300.jpg)

