In veel organisaties is online mediamonitoring al een belangrijke factor bij het maken van strategische keuzes door Brand Managers, Marketing Managers en Persvoorlichters. Datagedreven strategieën zijn de toekomst en steeds meer merken gaan hierin mee. Toch zijn er nog veel vragen rondom media monitoring. Wat kun je er mee? Hoe begin je?
Ook interessant voor je
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic]
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic] Veel teams en budgetten groeien niet mee met alle socialmedia-ontwikkelingen. Je moet om die reden vast keuzes maken in je socialmedia-strategie voor...
8 x gelezen
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing Jarenlang vormden open rates dé belangrijkste graadmeter binnen e-mailmarketing. Ze gaven marketeers een snel en overzichtelijk beeld:...
12 x gelezen
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s CMO’s krijgen er een nieuwe type publieksgroep bij met wie ze rekening moeten houden in hun communicatie: shoppingbots. Onderzoeker Kantar schetst een ontwikkeling waarbij de...
6 x gelezen






