If you dread content audits, take preventive measures now. A forward-thinking process will let you quickly find content to update – and may even make updates unnecessary altogether. Ann Gynn explains how. Continue reading →
Ook interessant voor je
AI Crawler Optimalisatie Tips
Voor farmaceutische marketeers betekent dit: content die niet alleen SEO-proof is, maar ook AI-proof. In een tijd waarin steeds meer professionals en HCP’s via AI-tools informatie raadplegen, is dit een directe factor...
12 x gelezen
Wat farmaceutische marketeers leren van KPMG’s onderzoek Making Marketing Matter
Het KPMG-onderzoek laat zien dat marketing niet langer alleen gaat om bereik, maar vooral om vertrouwen, data-inzichten en samenwerking. Voor farmaceutische marketeers is dit hét moment om de rol van marketing...
30 x gelezen
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie
Zo maak je klanten & medewerkers mede-eigenaren van je merk: start met co-creatie Marketing is al lang geen eenrichtingsverkeer meer. Het draait in plaats van zenden nu om verbinding, betekenis en co-creatie...
12 x gelezen